Σάββατο 29 Μαρτίου 2014

ΦΙΛΕ ΚΩΣΤΑ

          Τελικά αποδείχτηκε ότι είχες δίκιο με όσα μου είπες εκείνο τον Αύγουστο του 2010, που μου έβαλες την ιδέα να ασχοληθώ με την τοπική αυτοδιοίκηση και τις δημοτικές εκλογές. Ούτε που μου είχε περάσει ποτέ απ’ το μυαλό. Ασχολήθηκα και μου βγήκε σε καλό. Εκλέχθηκα! Δύσκολες ήταν οι συνθήκες. Έκανα όσα μπόρεσα, πρόσφερα όσα μπόρεσα, λίγα ή πολλά άλλοι θα κρίνουν, έκανα και λάθη αλλά και έμαθα περισσότερα από όσα ήξερα και πιστεύω ότι έγινα και καλύτερος άνθρωπος.
Είμαι μαθημένος στις μεγάλες αλλαγές στη ζωή μου. Δεκαοχτώ χρονών παιδί κίνησα να γίνω ναυτικός, να γίνω καπετάνιος, αλλά δεν τόχε γραμμένο η μοίρα μου. Μετά από ένα ταξίδι, ένα μπάρκο, δεν ξαναπήγα και γύρισα στο χωριό και ξαναέφυγα πάλι. Έδωσα εξετάσεις και πέρασα στο στρατό, στα Τρίκαλα. Μόνος από μια μεγάλη παρέα παιδιών από το χωρίο. Οι άλλοι δυστυχώς δεν τα κατάφεραν.
Στο πεζικό πήγα τελικά. Μετά τα Τρίκαλα πήγα στη Ρόδο, στη Σύμη, στους Φιλιάτες, στο Διδυμότειχο, στην Αλβανία, στους Φιλιάτες, στην Αξιούπολη και πάλι στους Φιλιάτες όπου την πρώτη φορά παντρεύτηκα και την δεύτερη πήγαν τα παιδιά μου σχολείο. Από εκεί αποστρατεύτηκα την τρίτη φορά μετά από 28 ακριβώς χρόνια απ’ όταν μπήκα στη σχολή.
Έναν – δυό μήνες πριν αποστρατευτώ ήταν που άκουσα την παρότρυνσή σου και εκτέθηκα στην κρίση των συμπολιτών μας και αυτοί με τίμησαν πολύ περισσότερο απ’ όσο με γνώριζαν, και με εξέλεξαν με πολύ μεγάλο αριθμό ψήφων, και τους ευχαριστώ για αυτό. 
Πήγα σε κάθε γωνιά του δήμου και μίλησα με εκατοντάδες ανθρώπους, οι οποίοι με καλοδέχτηκαν και εγώ τους συμπαραστάθηκα όσο μπόρεσα. Τώρα είπα να μην είμαι υποψήφιος στον Δήμο μας. Οι οικογενειακές και άλλες υποχρεώσεις μου, αλλά και άλλοι λόγοι που δεν είναι της παρούσας, δεν μου επιτρέπουν να έχω την συνεχή ενασχόληση που θα ήθελα, όπως έκανα τα τριάμισι τελευταία χρόνια. Τόσο η δυνατότητα που είχα να το κάνω όσο και η όρεξη και η θέληση μου δεν είναι πλέον αρκετά. Και αφού δεν έχω τη δυνατότητα να προσφέρω και να συμμετέχω με τον ίδιο τρόπο οτιδήποτε άλλο δεν είναι αρκετό για μένα.
Λέω να κάνω μια ακόμα μεγάλη αλλαγή στην ζωή μου. Θα συνεχίσω να ασχολούμαι με τα κοινά αλλά από άλλη θέση από άλλη μεριά. Αγαπάω αυτό που κάνω και εκτιμώ αφάνταστα την στήριξη που είχα από τους συμπολίτες μας στην προσπάθειά μου  αυτή. Θα συνεχίσω να συμμετέχω σε κάθε τι που μπορεί να βοηθήσει τον τόπο μας που το έχει ανάγκη.
Η κριτική τα παράπονα και οι κουβέντες που όλοι λέμε και λέγαμε δεν είναι πλέον αρκετά. Θα πρέπει να στηρίξουμε οι ίδιοι την κοινωνία στην οποία ζούμε. Να συμμετέχουμε με έργα και με πράξεις αλλά και με προτάσεις και με λύσεις. Αυτό υπόσχομαι και εγώ να κάνω. Έχοντας πλέον γνώση του τι χρειάζεται και τι απαιτείται για να λειτουργήσει σωστά μια δημοτική υπηρεσία, μια δημοτική αρχή, θα συμμετέχω έμπρακτα και διαρκώς στα τεκταινόμενα καταθέτοντας προτάσεις και λύσεις για κάθε τι που θεωρώ ότι θα προσφέρει στο σύνολο, στην κοινωνία.

Προτάσεις και λύσεις τις οποίες οι κυβερνόντες και διοικούντες θα κληθούν να εργαστούν για να τις φέρουν σε πέρας και όχι να απομείνουν να κοιτάζουν πως θα βρουν δικαιολογίες και πιθανές αιτίες και λόγους για τους οποίους δεν προσπάθησαν καν να τις υλοποιήσουν. Δεν αρκούν πλέον τα λόγια και οι μεγάλες κουβέντες. Ανθρώπους που να δουλεύουν και να πονάνε τον τόπο θέλουμε και όχι πολιτικάντηδες που λένε μόνο λόγια ή κοιτάζουν μόνο το δικό τους όφελος!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου