Τετάρτη 3 Αυγούστου 2016

Αγαπητέ φίλε Δημήτρη!

Αγαπητέ φίλε Δημήτρη!
Αν και οι σχολιασμοί σου σε κάποιες αναρτήσεις μου ήταν επιεικώς απαράδεκτοι εγώ θα συνεχίσω να σε αποκαλώ και φίλε και αγαπητέ!!
Σε μια από αυτές μάλιστα σε παρακάλεσα και σου τόνισα να ξαναδιαβάσεις την ανάρτηση και να σχολιάσεις αυτά που πραγματικά γράφω και όχι αυτά που εσύ εσφαλμένα κατάλαβες!!
Επικίνδυνα άρρωστο με χαρακτήρισες και μάλιστα θέλησες να με μαζέψουν!! Αυτά δεν σου τα επιστρέφω γιατί είμαι πολύ χαμηλών τόνων και δεν εκφράζομαι δημόσια κατ’ αυτόν τον τρόπο! Έτσι έμαθα και έτσι πορεύομαι! Θεωρώ καλύτερο όπλο την ευγένεια από τον χλευασμό.
Οφείλεις πάντως να μου εξηγήσεις σε ποιο ακριβώς σημείο  κατάλαβες ότι λυπάμαι αυτούς που δεν ψήφισαν αυτόν που εγώ ήθελα? Οφείλεις πριν από κάθε απαράδεκτο σχολιασμό να συζητήσεις και να αντιπαραβάλεις τις δικές σου απόψεις! Ακόμη οφείλεις, αν κάτι παρανόησες ή δεν το κατάλαβες, να ζητήσεις διευκρινήσεις και αν διαφωνείς να εκφράσεις τις αντιρρήσεις σου! Αν μερικές φορές δεν μας αρέσουν αυτά που οι άλλοι γράφουν, αυτό δεν σημαίνει ότι έχουμε το δικαίωμα να εκφραζόμαστε με τρόπο που προσβάλει, προκαλεί και δεν αρμόζει σε κανένα επίπεδο συζήτησης.
Οφείλεις να μου εξηγήσεις ποιους ακριβώς κατηγόρησα επειδή δεν έκαναν αυτό που εγώ νομίζω σωστό? Ποιος σου είπε ότι εγώ έθεσα κάτι ως σωστό και προαπαιτούμενο και όλοι έπρεπε να κάνουν  αυτό που εγώ είπα? Από πού το συμπέρανες αυτό?
Οφείλεις να εξηγήσεις σε όσους διάβασαν το σχόλιο σου ποιος είμαι! Οφείλεις να τους πεις ότι εσύ μόνος σου παραδέχτηκες και μου είπες ότι αυτό που είμαι και αυτό που έκανα, όταν για μια περίοδο συμπορευόμασταν στο Δήμο, εσύ δεν θα ήσουν σε θέση να το κάνεις!
Οφείλεις να εξηγήσεις ότι όταν η Ελλάδα βάδιζε στο γκρεμό, όπως λες, εγώ δεν ήμουν παρά ένας απλός στρατιώτης που υπηρέτησε την πατρίδα του για 28 χρόνια μέχρι το 2010, χωρίς ποτέ να αναμιχθεί πολιτικά!! Αυτό το ρόλο μόνο έπαιζα και τίποτα άλλο!! Και αν έχεις κάτι διαφορετικό να μου προσάψεις οφείλεις να το πεις!!
Στην μικρή σου κοινωνία φίλε Δημήτρη έζησα πολλά – πάρα πολλά - χρόνια από τη ζωή μου, κι ας μην κατάγομαι από εκεί, και όλοι γνωριζόμαστε καλά σε εκείνον τον τόπο!! Και εσύ και εγώ και οι περισσότεροι! Ήσουν και είσαι ιδεολόγος και αυτό οφείλω να το παραδεχτώ. Οι σκοποί σου και τα πιστεύω ήταν πάντα τα ίδια και δεν έχω κάτι να σου προσάψω για αυτό, άσχετα αν δεν συμφωνώ με τις αριστερές ιδεολογίες – ιδεοληψίες που λίγο πολύ έχετε όλοι εσείς οι αριστεροί. Αν και όχι τόσο «αριστεροί» γιατί την περίοδο του ΠΑΣΟΚ όλοι εσείς οι αριστεροί μια χαρά προσδεθήκατε και τα καταφέρατε!!! Σου είπα γνωριζόμαστε καλά όλοι σε αυτόν τον τόπο!
Για αυτό άλλωστε έφυγα από τον τόπο αυτό!! Για αυτό άλλωστε ο τόπος αυτός πάει από το κακό στο χειρότερο και όπου να’ ναι θα σβήσει οριστικά!! Λυπάμαι που το λέω γιατί σε αυτόν τον τόπο έζησα και μεγάλωσαν τα παιδιά μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου