Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

Βαγγέλη μου

Βαγγέλη μου θεωρώ τον εαυτό μου δημοκρατικότερο, ίσως όχι στις απόψεις, αλλά στην παρουσία και στην πραγματική ζωή από αυτούς που αναφέρεσαι. Η θεωρητική τους καθαρά προσέγγιση και η επαφή τους μόνο με ανθρώπους των ιδίων πιστεύω με αυτούς μάλλον τους δίνει το δικαίωμα να πιστεύουν ότι θα καταστήσουν και τους υπόλοιπους λάτρεις των δικών τους ιδεολογιών.
Εγώ όμως δεν είμαι ουτοπιστής, ούτε ζω σε έναν κόσμο όμορφο, αγγελικά πλασμένο. Αμφιβάλω μάλιστα αν εν τη παρουσία ανθρώπων επί της γης δύναται να υπάρξει τέτοιος κόσμος.
Έχω εκπροσωπήσει την πατρίδα μου και στην Τουρκία και στην Αλβανία επί μακρόν. Έχω φίλους και συντρόφους και στις δυο πλευρές αυτές των συνόρων μας και έχω δώσει μάχες στη ζωή μου για να προασπίσω τα δικαιώματα κάθε ανθρώπου αλλά και να βοηθήσω όπως και όποτε μπορούσα.
Κανένα μίσος και καμία έχθρα δεν τρέφω ούτε προς αυτούς ούτε προς οιαδήποτε πίστη και θρησκεία επί της γης. Σέβομαι και προασπίζομαι το δικαίωμα κάθε ανθρώπου να ζει ελεύθερος και με πρόσβαση σε κάθε τι απαραίτητο για την επιβίωση, την μόρφωση και την ανάπτυξή του.
Είμαι όμως και αρκετά έξυπνος για να καταλάβω ότι δεν με αντιμετωπίζουν όλοι οι άλλοι με τον ίδιο τρόπο και φυσικά θα πρέπει να ορθώσω εκείνες τις άμυνες οι οποίες, αχρείαστες νάναι, θα με προστατεύουν από κάθε επιβουλή τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου